Jan Kraus: Doporučuji firmám věnovat velkou pozornost zpětné vazbě

Jan Kraus: Doporučuji firmám věnovat velkou pozornost zpětné vazbě

Co Vás napadá, když se řekne kvalita? "Značky. BMW, APPLE, apod."

Jak se, podle Vás, pozná Kvalitní firma? "Kvalitní výrobky, podpora, servis, jednání se zákazníky."

Jaké kategorie firem nejčastěji využíváte? "Obchod."

Když si vybíráte firmy, které Vám poskytují své služby, jaká kritéria jsou pro vás rozhodující? "Často si je vybírám na internetu. Hned první jsou tedy internetové stránky. Otevřenost - uvedené ceny, zda-li je zboží opravdu skladem, reference, dostupnost, způsob jednání, rychlost."

Vzpomínáte si na firmu/službu, která Vás pozitivně překvapila? Čím? Můžete přiblížit? "Kvalitní je podle mě např. ALZA.CZ. Fungující internetový obchod - zatím bez konkurence."

Mohl byste popsat špatnou zkušenost s firmou? Na jaký problém jste narazil? "Ohromné množství. Např. obchody nabízející zboží - ale nemají ho skladem. Neumí ho doručit. Pomalé. Nelze se dovolat. Jednání katastrofální - jako bych volal ne do obchodu, ale o pomoc. Doručování zásilek - někdy katastrofa. Mají pocit, že bych si měl vzít dovolenou, aby mi ji mohli doručit, apod."

Co byste doporučil českým firmám? "Nechat si testovat své služby zákazníky - věnovat velkou pozornost zpětné vazbě, naučit se obchodně chovat."

Co byste vzkázal běžným spotřebitelům v souvislosti s volbou firem? "I dobré se často pohorší, je třeba stále hledat konkurenci."